Kvalitní pracovní oděvy s firemním logem - technologie a možnosti obrandování oděvů 

Publikováno

05. Ledna 2024

Čas čtení

1- 2 minuty

Sdílet:

V dnešní době, kdy se firemní image stává klíčovým prvkem úspěchu, je důležité věnovat pozornost tomu nejzákladnějšímu aspektu firemní identity - pracovním oděvům. Kvalitní pracovní oděvy s firemním logem nejsou pouze funkčním oblečením, ale představují výrazný prvek vizuálního marketingu a propagační strategie podniku. 

Zaměříme se na aktuální technologie a možnosti brandování pracovního oblečení, které nejen vytváří pozitivní dojem mezi pracovníky, ale také posiluje vnímání firemní značky veřejností.

Jaké jsou možnosti obrandování firemních oděvů 

Branding je výborným způsobem, jak zviditelnit značku. Nejčastějšími typy brandingu jsou výšivky a nášivky, sublimace a digitální potisk. Svůj design můžete umístit na všechno pracovní oblečení, například na trička, košile, svetry, bundy či kalhoty. Obrandovat si můžete nechat také čepice či tašky. 

Pracovní oblečení je velmi často namáhané a prané, a proto bychom měli volit takový typ obrandování, který dlouho vydrží. 

Výšivky a nášivky 

Nášivka je samostatná výšivka, kterou lze na textil či oděv snadno připevnit různými způsoby, například nažehlením, přilepením či suchým zipem. Výhodou nášivek je především jejich umístění na textilu. Lze je přišít tam, kde nejde vytvořit výšivka. 

Výšivka se skvěle vyjímá na každém kousku oblečení, ale i různých doplňcích. Jejími hlavními výhodami jsou vysoká odolnost proti opotřebení a stálobarevnost. Pro vyšití výšivky lze použít metalické nitě či reflexní nitě. Výšivku je možné umístit téměř kdekoliv, v případě potřeby je výšivka nahrazena nášivkou. 

Nevýhodou výšivek je časová náročnost a finančně nevýhodné menší objemy. Nelze vyšívat kusové motivy, jako jsou jména, čísla či iniciály. 

Sublimační potisk na textil 

Sublimace představuje speciální techniku potisku 100% polyesterových textilií, která přímo proniká do textilních vláken, což zajišťuje vysokou odolnost a stálost barev. Oproti jiným metodám potisku, jako je sítotisk či digitální tisk, se sublimace vyznačuje tím, že barva není jen pouhým nánosem na povrchu materiálu. Tato technika umožňuje přímé obarvení vláken, což zaručuje trvanlivost a odolnost potisku. Alternativami k sublimačnímu potisku je digitální potisk či sítotisk. 

Digitální potisk firemního oblečení 

Pokud potřebujete trika s vlastním potiskem v malém množství nebo chcete, aby firemní logo bylo plnobarevné a s přesnými detaily, je ideální digitální potisk, který se tiskne přímo na textilní vlákna pomocí stříkáním vodní barvy. Je garantována trvanlivost potisku a stálost barev. Lze tisknout také přes zipy, švy a kapsy.

Sdílet:

Novinky do Vaší schránky

Nechte si posílat novinky.

Mohlo by vás také zajímat

Obory   |   30. Srpna 2017   |  OblečeníProFirmy

Otto Schachner – stylové a kvalitní pracovní oděvy do zaměstnání i na volný čas

Jednou z předních světových značek v oblasti výroby ochranných pracovních oděvů a pomůce..

Číst více

Obory   |   31. Března 2017   |  OblečeníProFirmy

S nepromovanými pracovními oděvy ani nepoznáte, že prší

Ne každý má to štěstí, že pracuje stále v teple a suchu a povětrnostní podmínky mu jeho ..

Číst více

Obory   |   28. Září 2016   |  OblečeníProFirmy

Pracovní montérky Ardon® – kvalitní česká produkce za skvělou cenu

Firma Ardon® je proslulá hlavně tím, že nabízí skvěle vyvážený poměr kvality, funkčnosti..

Číst více